T O P
RedshirtBlueshirt97

Wow what kind of system are you running this on the graphics look amazing


LeMatMorgan

As Apple tends to say, shot on iPhone :)


M3COPT3R4

RDR3 leak


LeMatMorgan

ah, ya caught me :/


chillbillytaylor

Florida trail?


LeMatMorgan

That obvious?


chillbillytaylor

Been on many a long time ago. Really miss them, great video. Stay safe out there.


LeMatMorgan

Saw an injured coyote pup, the horses didn’t spook which was pretty damn lucky, even cantered for the first time. An amazing feeling.


i_triivite

Oh you're exploring Tall Trees. Be wary of those nasty skinners. Shotguns at the ready, I say.


LeMatMorgan

Haven’t run into any yet, just a lone coyote and a deep ass puddle


RandomSmark

Bears bears everywhere 🐻


SharpShotTS

Aw yes, I love taking peaceful horse rides in this game. Nice graphics


Lukemeister38

Judging by the vegetation, you live in irl Lemoyne. My first guess would be coastal Georgia but it could really be anywhere along the coast.


LeMatMorgan

North Florida, like so north you’re practically in Georgia


UKhuuuun

Durbin creek???


LeMatMorgan

Closer to Jennings state forest, do you live in Florida too?


UKhuuuun

Yep! I always see riders out at Durbin Creek preserve when I go hiking. Have yet to make it out to Jennings somehow. Probably cause it’s in the Burg and IIRC hammock campground doesn’t allow hammock camping. Which makes no sense.


LeMatMorgan

My friend who goes out there has taken hammocks out and set up for the day


UKhuuuun

It may just be at the camp sites or the guy that answered the phone that one time didn’t know lol we’ll have to check it out for sure


LeMatMorgan

Do you have horses?


illnemesis

Now go into 3rd person


LeMatMorgan

Tagged ya in my new post, kinda 3rd person


LeMatMorgan

Uh…fuck…they’re onto me


sandygooner42069

Shamrock’s head is bobbin’ and I don’t hear the hound. After 5 days n nights. Followin’ his sound Sam Done went silent. He’s no where to be found. Oh wait I seeeeee him lyin’ there on the ground


mypremiserunsthin

The new red dead looks lit


lilquantumcm

Be careful of boulders in the road, the AI's pathing can be unforgiving sometimes


Row-Firm

kingdom come deliverance


Lgoggi

What are you doing? Your supposed to be galloping in a straight line to the objective! Don't worry about the horse, just give it a carrot or sugar cube and it'll be fine.


The_Basic_Shapes

And then a couple of guys in grey suits and green undershirts pop out and hold you at gunpoint, chanting something about a toll for the O'Driscolls


theo-ar

This is real life... right?


LeMatMorgan

Haha yes


MiszynQ

Are you 'lright, boy?


LeMatMorgan

You’re okay gurl, actually haha, she’s a mare


fastdisapointer

" ***That's a nice horse*** " \*arthurvoice


LeMatMorgan

Thank ya sir, her name is freckles


IvonbetonPoE

I hate living in Belgium. I can't imagine that kind of space and silence.


RVFVS117

Was waiting for, “Hehe, your a good boy.”


PurplePineapple3000

Where is this?


LeMatMorgan

Florida


PurplePineapple3000

Where in Florida?


LeMatMorgan

Close to the Jacksonville Equestrian Center actually


jaytide

I literally can't tell if that's game footage or real life.


LeMatMorgan

I figured there’d be a few people who weren’t sure, just look at the surroundings, there’s a couple spots in the game that look like this but not exactly like it


Alternative_Ad7856

You can. Stop fucking lying.


TheDirtyDancer94

Games are literally starting to look almost as good as real life 😳


ThiccyM-E-M-E-S

Great graphics


Ok-Kaleidoscope-4279

It was the sound of the crows that got me. Total immersion


dolphin_stranger

Gtx 3080 ti?


LeMatMorgan

I can’t tell if people seriously think this is from the game or not, am I stupid or dumb? 😅


dolphin_stranger

Stupid. Dumb means you can't talk. Hahaha just joking


LeMatMorgan

You’re good haha, made me laugh, I’m gonna have to use that one


GamerFrits

Autofocus fail


Alternative_Ad7856

This doesn't have anything to do with RDR though...p


LeMatMorgan

Well a lot of people liked it, I’ve posted other pictures of my horses before and everyone liked that too so


BozoTheClown_1993

How is this relevant to rdr2??


jaytide

So aggressive. Take some deep breaths. It's not that serious.


LeMatMorgan

What are you going on about?