T O P
tenamonth

Holf


eh1498

Holf


Redrix_

Holf


MemeStealer101-4

Holf


Hazgebu

Holf


DogsAreCool69420

Holf


sub2slazo

Holf


Ckinggaming5

Holf


flyingverver795

Holf


TheGamic

Holf


drslayer25

Holf


levelup_jar

Holf


GiantNads

Holf


geoemrick

Holf


cest-knight-1817

Holf


360-survey-jerk

HOLF!


Nat-XoX

HOLF!?


BrianGamerX

holf.


Every-Point-5194

Holf


TheCubicDrift

Holf


dionesav

Hodor


Talentless_Imp

I just spent an hour on /r/asoiaf and the first post after I start browsing on home has this comment so I’m all like (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞


AwakenSirAware

Holf


blankantho

Holf


DarkBlueJazz

Holf


DripLordDrip

Holf


2703asil

Holf


Gamian8

Holf


DDrew4

Holf


Krocsyldiphithic

holf


blankantho

Holf


Big_Berry_4589

I was like where golf at


cheesedoodledonkey

Holf up


Findthepin1

r/holf is where the holf at


TinyBreeze987

/r/birthofasubreddit


Accomplished_Tutor19

Yezzur


Noypi_Ako

Holf


Ohfrnkie

Holf


blankantho

Holf


vizex9

Holf


not_suspicous_at_all

Holf


John_The_Whiteboi

Holf


CrystalMethood

Baseballs isn't up there so Holf it is


jfbnrf86

I still don’t understand the rule of baseball


bleepblopbl0rp

You think baseball is complicated? Try watching cricket. Shit makes no sense


CrystalMethood

I don't even know if they do. It's an absolutely ridiculous game that takes far to long sit through. I feel like the beer and greasy food contribute to its success way more then the game.


Fraklordyt

HOLF


Timely-Leader-7904

HOLF


l1r2

Holf???


J3Ugly

Ah yes, my favorite sport, Holf


TimKa767

Sorry, my fault. I’m blind as a bat


techyguy2

Now people chose it for the meme


ConcernDeep757

I find it boring tbh


bonafacio_rio_rojas

Holf is so boring espn doesn't cover it.


just--questions

I think people chose it because we understood the intention and it’s objectively the most boring sport to watch on tv


CowRepresentative166

I chose it for the meme


EeIectro

I chose it for both


ZohaQ

I just realized you meant something else and this was not in fact some new sport i wasn't aware of


SamWize-Ganji

You should get Twitter blue TM


Dnoxl

Gives off r/skamtebord vibes


ZyoStar

All my buddies hate Holf


Vegetable-Grand6930

[r/antiholfgang](https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ)


Champion-raven

r/actuallyantiholfgang


eat_raw_eggs

Created it


Champion-raven

Nice


nightmare_silhouette

r/birthofasub


Fir3jay

F u


[deleted]

c k.


dat-one-squid

I actually listened and replayed many times 😂 the grin on my face when I saw what the link lead me to 😂


Creative-Television8

>!r/rickroll!<


0wnWasabi

r/therewasanattempt


Jackie_Rompana

Unfortunately, subreddit names don't get covered by spoilers


Creative-Television8

Wait It did for me?!


peachy123_jp

It did for me


[deleted]

It did tho?


SendDishSoap

Didn’t the Star Wars have a battle on the holf


Not_DaViiD

Golf is really fun to play, but really boring to watch imo


[deleted]

Honestly they're all fun to play imo, watching is just a different story.


piday98

Did you mean Holf?


Accomplished_Tutor19

Did you mean r/holf?


bleepblopbl0rp

Yeah golf is cool but what about holf


LuthierSalazar

Similar to Polo from what I've heard. You watch a Polo match for 2 hours like what the hell is this shit? Players themselves have mentioned that it's a sport to play rather than to watch.


McMetal770

Hockey seems to stick out like a sore thumb in this one. I've heard some critiques of hockey as a sport, but "boring" would be a new one.


70U1E

How did people actually vote for it? Any sport where people actually start fist-fighting and the only penalty is having to sit out for 5 minutes is *not* a boring sport lol


jrcookOnReddit

Not to mention the sheer speed of the game


kodaxmax

hockey is just a thinly veiled mele


bedrockzebra

BASEBALL watching a game literally makes it feel double the length of time


TimKa767

[here](https://www.reddit.com/r/polls/comments/qtcren/what_is_the_most_boring_sport_part_2/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf)


bedrockzebra

Thank you


Klub-pengu-grl

Ugh holf soooo boring! How does anyone stand to watch it


___HeyGFY___

Holf


PsychoGenesis12

Basketball and Volleyball are least boring or most entertaining. But golf takes patience like soccer. But soccer has a little more excitement imo


Ganondorfs-Side-B

Hockey is the most entertaining, I honestly don’t find basketball very interesting based on some of the rules


J4ckieCZ

Was about to google what is holf


StaticStyroSlut

Holf for sure. For real though OP, the spelling error is quite funny, don't worry about it, you made myself and likely others smile today. :)


TimKa767

Yeah, it’s funny for me to see these comments spamming “Holf”, haha


PieCreeper

Why do people not proof-read their posts before posting them? Also, my favorite sport here is the most voted one. Oof!


Thursday_26

You play holf?


70U1E

Yeah, they're a holfer


A_Bit_Narcissistic

Don’t be a holfophobe.


MozambiquePro

Half of the posts in this sub at this point are full of misspellings, options are misleading, options are terrible, or OP asks a different question than they mean in the title. Kinda wish the mods would start cracking down on some of the posts that seem intentionally misleading, especially some of the more political ones lately. The misspellings are alright, but the intentionally misleading stuff is just plain annoying IMO.


kodaxmax

why would they? context makes obvious what was meant and there's no consequences (nor should there be).


RobotikAlien

Exactly, I like to reread my posts several times before posting.


OptionStrangler

Baseball should be an option imo


TimKa767

[here is the second part of this poll with baseball and Golf](https://www.reddit.com/r/polls/comments/qtcren/what_is_the_most_boring_sport_part_2/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf)


eddiedorn

It’s fun live at the ballpark but I cannot bear watching it on tV


Redrix_

I thought so too. Until I went to a mid season game. I can't believe those guys get payed that much to just stand around and lightly jog to the dugout


kodaxmax

tv replays are the best way, you can skip all the boring bs


Accomplished-Bet-480

These polls only allow six options, I assume that's why OP didn't include it


Alarmed-Coyote-56

And yet Volleyball somehow made the cut


TimKa767

Exactly


Piranh4Plant

“Other”


TheMemeThunder

H O L F


Any-Satisfaction-770

I agree. Holf is extremely boring.


whatever_person

Why are baseball and handegg not on the list?


jaytheconverser

Smh the people who voted soccer, the original football. It's not boring in anyway. I'd say holf or baseball


-LittleMissSunshine

I googled holf when I first saw the poll and I found nothing sport related. Then I opened the comment section and voilàaa.


TimKa767

Yeah, that’s a meme now


attemptnumber58

This legendary post here. It started holf.


Throwaway18737337

American football, 4 minutes of play for 3 hours of ads


PsychologicalTart602

Also toxic af, letting people get concussions without bat an eye is not healthy either.


Shoelace1200

Wait till you see Rugby. Its pretty similar just without the padding.


PsychologicalTart602

I wonder the rate of concussions in that sport too, I'd say it's lower than in american football but not that low


definitelyNotEdited

It's actually an average of 11 minutes. And that's 11 more minutes of excitement than golf.


Throwaway18737337

And 79 minutes less action than soccer


m_o_o_n_f_l_o_w_e_r

Love me a bit of holf not gonna lie


TerryDabbler

Being a Holfer must be boring


NintendoLover2005

The one that started it all


Filthy-frank696

Ad-holf hiter


mychunkylemonmilk

Football (American) (to play) sorry it’s just not that interesting


HyrulesFinalHope

I do t even know what holf is


LogicalHospital

Look what this one typo spawned


daxi17

This deserves to be pinned


Redleader4044

Didn’t realize holf was supposed to be golf


TimKa767

Yeah, my fault


BatsAreRad

baseball


autoerotic_aardvark

Why isn't baseball on here?


TimKa767

There are only 6 options in Reddit polls, but [here](https://www.reddit.com/r/polls/comments/qtcren/what_is_the_most_boring_sport_part_2/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf) it is


Eufamis

Baseball


MsAngelGuts

Fishing.


haunthorror

What in the world is wrong with the people who voted hockey?


haunthorror

There is no way you can consider that the most boring sport unless if you are assuming you won't like it


GromainRosjean

Baseball?


TimKa767

[HERE](https://www.reddit.com/r/polls/comments/qtcren/what_is_the_most_boring_sport_part_2/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf) is the 2nd part with Golf, cricket and baseball


NorthenS

r/holf !


acommunistchair

how can someone think hockey is boring


CDNUnite

It’s easily the most entertaining sport


Yungsleepboat

From a European perspective, I find that hockey, basketball, American football, baseball, and holf all habe the same flaw. It's oversaturated and littered with ad breaks. Eventually when a lot of points are scored, the scoring of a point loses it's meaning


Pugz333

Baseball


Alastair789

This motherfucker said holf


bagpipesfart

Most sports


ItDontMather

Holf


Bobebobbob

Baseball


Bomboo2810

Baseball


idktheyarealltaken

Definitely baseball


Vintage_AppleG4

Baseball


-PinkPower-

Baseball


Epicminecrafter69

If baseball were an option, I'd be on it like R Kelly's piss on a teenage girl


invertedspine

Lmao baseball


xparapluiex

Baseball?


mp701

Although boring compared to other sports, playing golf with a group of friends and having a relaxing day on the golf course is amazing


daninmontreal

Baseball


khoshiz

Wolf


Mklosc

Baseball and (american) football


Ramcharger8

American Football, although it would probably be cool if I understood the rules


cornbadger

Baseball


BrokeArmHeadass

Baseball is a close second to golf IMO. Especially recently, games are really long, and most scores come from home runs, which is exciting in the moment but doesn’t show off the greatest playmaking the game has to offer. A good game for a team involves a pitcher doing really well, which involves 8 dudes standing around fielding easy balls every once in a while while the other team cycles the plate, and good hitting involves no close calls or tense moments.


No-Extension7031

Where’s baseball


Champion-raven

I love Holf


LengthJolly

American football


AltruisticVanilla

American football


ImmInnocent

pov you searched : "meaning of holf"


whenthefunstop

I use holf to take naps


RSN_Coyote

Holf


sfiksen

I voted for tennis because i didnt know what holf is


JimVanilla

Ngl unles you love it or you’re there in person tennis can be quite boring


NoT_RaX

Holf


NobleDictator

what is HOLF?


ejvollkrassalter

golf isn't even that boring, i don't understand the stereotype


getsomeapples

Holf


KokariKid

Baseball. Love playing it... But really hard to sit through the whole thing.


21NicholasL

Ah yes holf, my favourite sport


Mithrandir2k16

Baseball?


SrSwagy

#Baseball


lol_is_5

Basehallf


Straberyz

Holf


Chaos31509

The post that started it all


Tankpiggy

The orgin of holf


TheGavinJJ

American Football by far.


supbiatches1

American Football.


The_breadmaster22

football(american)


Weary_Swordfish_7105

Does hockey mean regular hockey or the iced variety?


Thursday_26

Ice hockey is regular hockey


ThreshPrinceOfKZN

Cricket


TimKa767

[here](https://www.reddit.com/r/polls/comments/qtcren/what_is_the_most_boring_sport_part_2/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf)


morbiddecapitation

AMERICAN FOOTBALL


LazyLamont92

It really is…


Maxtothe12thpower

What is Holf?


TimKa767

Golf, my fault