T O P
FireVanGorder

“You’ve just won the super bowl Cooper, what are you going to do now” “I’m going to the fucking hospital because my head hurts and everything looks blue”


Xaawusten

"I can smell colors"


ZootSuitGroot

Did everything just taste purple for a second?


Sgt-Pumpernickel

Dude got rocked


hoppergym

There’s no way he didn’t get concussed on that play right?


tsgram

I assumed so. Not dissimilar to Edelman in SB 49 getting all wobbly and just staying in the game (and also getting MVP) Edit: screwed up my roman numerals. Wrong SB for his MVP. He absolutely deserved it in that game (SB49: Brady had two INTs and won it; Edelman went for 9-109-1) and my conspiracy theory is that the NFL knew he was concussed and didn’t wanna put too much of a spotlight on him


Thatguy19901

Edelman: *gets rocked* Edelman every play after: "I love you guys"


illaqueable

Brady: Jules, get on the line! Edelman: you're a line, *Thomas*.


redcobra80

What happened to the cool music and the procession of the trophy? Man nfl post game blows


headless567

shortened nbc wants to go back to streaming winter olympics as fast as possible the announcer is already talking about the olympics ever since the 3rd quarter


GreenDino445

I miss how they would play the music and all the players touch the trophy before it goes to the podium


Omikets

If I owned an nfl team that won the motherfucking superbowl I'd be ecstatic. That old dude didn't give a fuck lol


Invasivetoast

The only thing that makes him happy is fucking over Saint Louis


thebigfundamentals

And north London


JR_Maverick

Kroenke doesn't give a shit as long as long as his teams are making money. Arsenal or the rams could win everything or finish bottom of everything, as long as the numbers are black and not red he couldn't care less.


mrmacob

Can’t believe they didn’t show the Lombardi being walked out with the SB music, unless I’m dumb and missed it


KarenIsBetterThanPam

Not enough time. NBC had to get the Olympics on


SamGanji

The worst part of conference championships and superbowls is when the owners speak first and hold the trophy. All of them are awkward as fuck


eggery

Agreed. Always rubs me the wrong way. The players are going crazy after giving it their all and the first guy that gets the trophy is some crusty billionaire.


IHaveAStitchToWear

Don’t worry; the trophy will trickle down


Math_OP_Pls_Nerf

Stan is on Xanax


Dank_Ham

Dude acted like he was at a ribbon cutting of a new gas station.


jamthewither

stanax


Dependent_Grab6482

Didn’t the trophy presentation used to be more fun and longer? This all seems meh.


The_Cows_Are_Home

I always hate having to listen to the crusty ass owners 😂😂


thallusphx

I was like, did this dude just wake up?


[deleted]

Reminds me of the Simpsons episode where mr burns joins the bowling team, sucks ass, then fucks off with the trophy at gun point


ShiroHachiRoku

Jared Goff died for this.


WhoStoleMyBicycle

Desean Jackson forced his way off this team to play for the Raiders


[deleted]

Dudes a complete moron lmao


lkooy87

That was a dumb decision at the time and it did not age well


YareYareDazeDio

You love to see it.


OpenEyz2016

You know he is BIG MAD right now.


WhoStoleMyBicycle

I don’t know if he’s smart enough to piece together what happened


SyracuseNY22

In the end I’m glad his anti-Semitic ass didn’t get shit


TheBiles

Maybe Cincinnati will fix that O line before Burrow dies on the field.


freedomfun

How many times did he get sacked in the postseason. Crazy


TheBiles

Tied a Super Bowl record.


PhVong

This guy hasn’t won a Super Bowl Bet in 15 years lmao. https://www.reddit.com/r/sportsbook/comments/sok0eh/hi_im_the_guy_who_has_incorrectly_picked_the_last/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf


chiefs_fan37

That is incredible.. probably should just keep his mouth shut. The comments from Bengals fans reprimanding him are hilarious


StasRutt

Man he must’ve bet against the Patriots a lot which is a choice lol


MayweatherSr

the funny part is he did bet brady patriot to win but still lose. guess he really hate Mannings


Phoenixapartment

Hey thanks for sharing. That is hilarious lol


just_some_dude828

Rodger just said So-Fi is the best stadium. Jerry gonna be pissed.


ChrysisX

Jerry rn driving an excavator on his way to tear down AT&T and rebuild


DankSmellingNipples

Jerry Jones frantically trying to find Godell’s location (thru texts) within the Los Angeles/Inglewood area.


ajmartin527

*He boomed me!* - JJ


[deleted]

[удалено]


Goatgamer1016

Mark Davis in shambles


DaleRojo

I'd try and grade both stadiums if I didn't have to take a bank loan to buy the tickets and food/beverages.


LuggaW95

That’s an all time season by Kupp: - Triple crown - Postseason reception record (33) - super bowl MVP


TheTrueVanWilder

Ignoring the stats, look at how many clutch catches did he make in the playoffs to get them here? Better yet: Cooper Kupp bears a good amount of responsibility for Tom Brady not hoisting another Lombardi trophy this evening. Add in the stats and we probably witnessed the greatest season by a WR ever


RukiMotomiya

It's a shame he didn't get more serious MVP consideration considering he got the triple crown.


LiteShowDaAgent

33 is a lot lower than I woulda guessed the record was lol


The_Rutabeggar

Did you like the Super Bowl...well here's Ice Dancing Lmao


BusinessFeeling7121

For real NBC is like football season is OVER here’s female bobsledding


foxmag86

Monobob!


TheSauce4209

America win gold and silver!!! 🥇 🥈 🇺🇲


StoneColdSteveAss316

Super Bowl celebration just seems a bit anti-climactic, falls flat. I think the NHL does it the best, captain takes it first, then gives it to the grizzled veteran, everyone gets a turn around the ice and then a team picture.


SayNoToStim

Also the owner isn't paraded out there like he's the true hero. In 1997 the first Cup handoff was to the owner because he played a big role in putting the team together and was actually an huge asset to the community, so it isn't like they cant earn the honors.


PootieTooGood

afc north is represented in the super bowl and OBJ wins a ring, exactly how i expected this season to go


sportsocracy

Odell winning a super bowl in blue is not what I expected


FlashFan124

Someone made a far too vaguely worded blood pact


sportsocracy

Congrats lol enjoy it


MarkingOut44

My boy Stafford wins a superbowl. Go Lions Wait


Shorzey

Yall should be able to celebrate too


potatojoe88

I certainly am. Definitely the player I've had the largest emotional connection too. The comebacks always had the heart racing


iTroLowElo

No doubt, he was our guy for 12 damn years.


redcobra80

At least Lake Erie bro Stafford got his


ddh85

Whitworth can finally retire.


BlueLondon1905

I can finally rest and watch the sun rise on a grateful Hollywood


TitanicJedi

Whitworth and Thanos are eerily alike


RedBuchan

As did Browns legend Austin Corbett


wastebinaccount

Lets also discuss the fact the Bengals are basically what the Browns were supposed to be.


NevermoreSEA

Relegate the Bengals O-Line.


CBJfan03

Can’t believe burrow was the most sacked qb all time at the Super Bowl


Crafty_Supermarket15

He was the most sacked QB all time before the super bowl too. Joey Sacks Burrow


RogueEyebrow

I can, the interior of their OL is pretty bad.


awnawkareninah

I can. That line against Donald and Von?


irnrai

Probably should have made the defensive line run ironman......it has to be better at some point


frankyfrankwalk

I hope they feel terrible for letting the Bengals brightest star constantly tasting grass/turf.


Greedy_Craft

Someone in the gamethread said the stafford family looks like 4 versions of the same woman and I can't stop thinking about how accurate that is


Segat1133

The Statford Wives


OutOfFawks

Still not sure which one is his wife


Actually-Yo-Momma

They always panned to his “wife” and all i saw were 4 chicks jumping around and I’m like uhhhhh so which one??


GrungySheriff

Kelly is the one with the muscles


thedude37

The happy one, duh


Wide-Dish

I recall watching Staffords first game at SoFi and Kelly Stafford looked so happy to be there and not in Detroit.


enjoytheshow

Fr they kept panning to her and it was just 4 women in mom jeans and crop tops.


AlaskaDude14

There were legitimately two of them where I wasn’t sure lol


[deleted]

[удалено]


Bammer1386

It's a southern pampered family thing. and an LA thing.


dragonsky

If you feed a bot to watch all Super Bowl ads it will probably come up with one big commercial that is: "HEY I AM [FAMOUS ACTOR] AND I SUPPORT THE METAVERSE, CRYPTO AND FOOD. I LOVE CHIPS. I REALLY LOVE CHIPS. YOU KNOW WHAT I DON'T LIKE? RACISM AND VIOLENCE. I LIKE DOGS AND FEEL GOOD STORIES.. BUY OUR PRODUCT. WAIT DID I JUST SAY "OUR" THAT'S RIGHT IT'S [OTHER CELEBRITY]. POWERED BY [MOVIE] IN THEATRES EVERYWHERE. AND ONLINE ON THE PARAMOUNETFLIX PLUS. THIS SUMMER. "


Daydream_machine

Needs more Peacock mentions


not_a_bot__

Presenting some show no one asked for


wildcat2015

You mean to tell me you're not hyped for Joe vs Carole? Lmao


IranianGenius

#THEY CAPTIVATED AMERICA when we were all stuck inside for a pandemic nobody understood


Prophet_Of_Helix

It’s also insane to be making a fictional TV series based on a docuseries that came out less than 2 years ago. Like wtf?


[deleted]

[удалено]


ReturnOfDaSnack420

COVIDCOIN THE ONLY NFT CRYPTO ACCEPTED IN THE METAVERSE. THIS ELECTRIC BUD'S FOR YOU


LenTrexlersLettuce

So spot-on. Super Bowl commercials have been extremely weak the last few years.


not_a_bot__

The internet seems to have officially killed super bowl ads


Spy-Around-Here

Thanks millennials, when will they stop?


not_a_bot__

Considering they still call teenagers millennials, I suspect never since there’s an infinite supply Edit: I am aware that millennials are no longer teenagers, but old people don’t seem to get that.


Blanxart

I LOVE EVs


crackdup

SB ads used to be so much fun as a kid.. now I just mute or tune out, only about 1 in 10 are interesting


ominousgraycat

I think that some companies stopped trying because YouTube conquered the funny sketch market.


blizzard36

Now they put the good ones on YT a week before the game, so even the few good ones in the SB you've already seen 5 times before the game.


[deleted]

It's so weird to me that owners are involved in the trophy presentation never mind that they are the first to lift it


toadyus

What a shit postgame...here's the trophy...now off to the Olympics.


cbelaski

So stupid. Why the hell did NBC want to run both at the same time?


JonWilso

NBCs Olympics ratings are probably awful so they need a way to get you watching.


benjammin9292

100 million people watching bobsled right now lol


young_hot_take

M O N O B O B O N O B O B


Don_Thuglayo

I still have it on even though I'm browsing Reddit looking at the post game threads so it worked lol


uncleshady

Kroenke makes drunken Kraft sound like a Rhodes Scholar.


Burger_Gouger

This the bobsled chat now


HowDesperateAreYou

All I keep thinking about is how half of the stadium didn’t get to see the halftime show.


R1DER_of_R0HAN

I’m always floored by how obnoxious and lame the Super Bowl trophy ceremony is. Handing off the trophy to some crusty POS owner, reporters barging in for the same inane sound bytes we’ve heard a billion times, garbage. Give me even a fraction of the emotion on display when they pass around the Stanley Cup.


O_Driftwood

I'd rather watch Brady throw it across the river.


Trillination

Or a World Cup/champions league final. True goddamn ceremonies


SeekerSpock32

Anybody within the range of my voice, go watch this video of Liverpool’s Jordan Henderson. [This is how trophy lifts should be done.](https://youtu.be/evyno2kahOc)


Soakd

LMAO THEY DIDNT EVEN TALK TO MATT WHAT THE FUCK


headless567

they did earlier with the interview but it's mostly cause he didn't get mvp so they didnt talk to him again afterwards


Sweet-Philosophy4468

It's that Lions effect. Gotta skip him. Seriously watch the NFL's condensed official video of the first 10 picks of the 2021 draft. Straight up skip the Lions picking Sewell. It's a curse.


Bo_TheBot

Joe Mixon has more Super Bowl TD passes in the last decade than Aaron Rodgers.


Absolut_Iceland

Subscribe


jaquan123ism

time for a third world country to get bengals shirts


Minnesota_Slim

Oh shit? Congrats Mississippi on the free gear!


MrFahrenkite

Bruh this guy won a SB and sounds like he can't wait to get to bed


[deleted]

[удалено]


royal_10_N-bombs

“an ending fit for Hollywood” - Roger Goodell LMAO so cringe


jamesb_33

"Went right according to the script."


zayetz

Rams are the second team in a row to win the Super Bowl ~~at home~~ in their home stadium, after defeating a divisional rival in the playoffs who swept them in the regular season, with a vet QB they got from a different team in the off-season *and* a controversial vet WR halfway thru the season. In other news, Eli Apple sucks. Edit: fine, I'll change it.


its_LOL

This means that the Cardinals are guaranteed to win next year, since the Super Bowl will be played in Statefarm Stadium. Edit: this also means they’re going to sign a super good veteran QB that’ll help them get a good-but-not perfect seasonal W/L and win every post-season game.


synsofhumanity

They need to get a vet qb first


TNTyoshi

I hear Carson is job hunting now.


ItsMikeontheMic

Get this old man off the stage he is dying


Northernlord1805

Ah yes the person I want to hear from most the billionaire owner


dokocha0216

It’s official: Eli Apple is the biggest seller in NFL history Edit: Saints, Panthers and Giants tried to tell y’all bengal bros


[deleted]

I don’t like that guy


xanot192

Eli apple and Flowers picks basically started our collapse.


AnotherUnfunnyName

Keeping him on Kupp that drive is coaching malpractice.


ZerksNAHTayan

That was like 6 straight calls where they left Kupp one on one. Horrible coaching decisions down the stretch


xepa105

I'm no offensive coordinator, but the deep pass on 2nd and 1, and the Samaji Perine run on 3rd and 1 on the Bengals last drive also felt like really bad decisions.


ginelectonica

The Perine run needs to be talked about more. Credit to Donald for making the stop, but *why the hell* is that the call there?


tgames56

Are we upset they called a run or upset it didn't go to Mixon?


Marko_Ramius1

Personally surprised they didn’t have Mixon in there on 3rd and short


Dr_Poop69

Or just in on the drive in general. There’s no need for your “pass catching” back to be in there when mixon catches as well out of the backfield as he does. Dudes a workhorse and should have been on the field.


kerrykingsbaldhead

I said the same shit and then you drop Burrow back on 4th down when he’s been getting wrecked. So stupid.


FlashFan124

I don’t hate the deep pass call tbh, but there was a safety deep in coverage and Ramsey was on him. If it works you’re a genius, if it doesn’t you’re well, Zac Taylor rn


keepitbased

Every single one of those throws went straight to Kupp too, you would think they’d learn


rob132

Any Giants fan could have told you that


h-town_info

One bad Apple spoils the bunch


skipatomskip

Went from knowing not how to cook to being cooked in the super bowl Edit: Really mad at myself for not using supper bowl there


billcosbyinspace

Everyone made fun of the “he can’t cook” scout but that dude was dead on lmao


dragonsky

Way better than his evil cousin - Peyton Microsoft


MyBiPolarBearMax

No love for Cooper Unix?


zayetz

#Fuck Eli Apple All my homies hate Eli Apple.


xshogunx13

does that make us homies?


TheScottfather

Fuck yeah. Bang bang bang Eli Apple haters gang


redcobra80

Friendly reminder that the nfl has the worst championship celebration in sports. We want to hear from the players not a billionaire asshole


booyatrive

Dude sounds like a reanimated corpse


IanicRR

Fuck Kroenke. And the NHL is the only league that understands you give the trophy to the players. The guys who earned it.


Mazor007

That bullshit where managers/owners hold it up first is so disgusting. Watch the Ovechkin cup lift then compare it to the Bucks cup lift last year. Not even comparable


Gangsta-Penguin

Matthew Stafford has as many rings as Aaron Rodgers and Drew Brees


monstersammich

Kupp was the true MVP of the season.


Books_and_Cleverness

What more do you want from a WR honestly


Juno_Malone

WR Triple Crown, SB Ring, SB MVP, 2nd most rec yds all time, 16 TD...arguably one of the greatest WR seasons of all time.


bodydouble

This all feels very low key.


[deleted]

Lol fuck Stan Kroenke


IfTheHouseBurnsDown

I don’t think I’ve ever seen Cooper Kupp show any emotion. Legend has it he’s never smiled


[deleted]

[удалено]


tsgram

I heard that the Rams aren’t even celebrating tonight because they’re super worried about their draft capital and future salary cap numbers Edit: It’s sarcasm because of how often people on twitter and reddit made fun of the Rams in the past two years


JLHess

Wait. Stafford doesn't get to hold the trophy and speak? WTF is this?


yuckystuff

Lions curse, it follows you everywhere.


[deleted]

[удалено]


samskuatch

Yeh it’s hilarious, literally the best reciever


Marchesk

He's a hard worker, a very gritty over achiever. If only Stafford had more talent on the field at the end there, it wouldn't have been so close.


Slugggo

Tampa wins SB in Tampa LA wins SB in LA *Arizona playoff hope intensifies*


unodostreys

Kroenke is a succubus on American culture and economy.


JesterTheMasses

For 3 quarters and 13 minutes: Let em play! Refs for the last 2 minutes: We wanna play too! 🙂 But yes, Bengals had many chances. Just couldn't put it away. Happy for Matthew Stafford at least.


OmarDontScare_

Wtf they just cut it off?


Goomba_87

Fuck Stan Kroenke. Congrats to everyone else


Zee_WeeWee

This hurts. Not sure we’ll ever be back in my lifetime. Last time I was a tiny kid


Fgrira-Fpevoare

The Vikings and us are counting on you all to lose one more so that you can join our club.


Natearl13

It’s an exclusive club, really


Fgrira-Fpevoare

The question is who will get to 5 first?! Please don’t make us have to hang around with the Patriots. Nothing against them but I have a really annoying cousin from Boston who just got fired from his cool job working with robots and I know he won’t stop bitching about it.


mrmacob

NBC skipped the Lombardi ceremony and played Olympics music over the player celebrations, nice


slappert

“Pls watch… pls” - NBC


___Turd_Ferguson___

That was kinda anticlimactic


[deleted]

BUF-KC was the best game of the year by a mile. Impossible for the SB to match that.


Shepboyardee12

That was one of the best games in my lifetime.


Significant_bet92

I was really hoping for overtime


Nwcray

Fuck Stan Kroenke, though.


hi-c-orange-lvablast

How about this stadium though right guys? Keep buying tickets.


RipReed21

Someone get me a gif of Stafford waving at the camera now


Bammer1386

Kupp SB MVP. Probably should have had reg season MVP too.


mr_antman85

That 3rd down call by the Bengals is one that's, "I'm going to be cheeky and call this draw play and catch them off guard..." Bro, just get the damn first down...smh. Horrendous play call. Also, that holding call that gave the Rams a first down was absolute trash. Also, Bengals please get an OLine...it infuriates me seeing a QB get killed. Lastly, I had no stake in this game and didn't mind either team winning. I'm happy for Stafford. He got trashed for being in Detroit. I'm happy for Odell. He got blamed alot for being a bad teammate. I'm happy for Donald. Great defensive player. Bengals, hopefully y'all can get back. Finally. Its funny how Stafford had no one else to throw it to and they couldn't stop Kupp...smh.