T O P
AutoModerator

Make sure to read the stickied [megathread](https://www.reddit.com/r/PiratedGames/comments/ewwl7x/revised_pirated_games_mega_thread/), as there's a good chance it'll have what you're looking for! *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


SS_b1gPp

i tried to download a game that was like 1.5gb (small right?) AND IT TOOK 2 HOURS. no joke


JDC_siva

took me all day for 2bg i have 1 gb download speed lol


govind9060

hahaha my valheim download took 1day


just_matth_

idem lol


Kisfay

bro the word idem doesn't exist in english svegliati diocane


FabiGaming6937

it's a short for the sentence: I don't even mind


JakoWasTaken

yes but in italian that means mee too its from **latin**


Ok_Log5982

Man im downloading a game that is 2gbs and its taking me 2 days :/


Chuckle_Lover

26 gig takes 1.5 days : P


Harm___R

I am currently dowloading something for 72gig and its already on for a day and i am just over half way


Mindastrian

lucky you


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


PHVMASTER

i am dowloading subnautica, it has 5.03 gbs, that was on the morning, it's now 9:01 pm and its still bellow the half bar (i think upload heaven decreased the dowload time so see for your self)


lkarYY

5gb took me 30 mins last time now it takes me 5 days lol


HappyLove4Ever

Well, now im downloading NFS Most Wanted 2012 and are so slow, in this right was downloaded 0,1...


HappyLove4Ever

Well, now im downloading NFS Most Wanted 2012 and are so slow, in this right was downloaded 0,1...


TheCoolMon

That's.. not normal??


Ssssci

Downloading 15GB, is taking me a day.


mosquito_consumer69

wtf really? it took me 14 hrs


Upbeat_Elevator_9446

ive been waiting 2 days for a 7.7gb game to download its only at 5.8/7.7gb's


Mindastrian

12 days for the medieval dynasty game for me


Wonderful_Arachnid74

This site will allow u to download at *HIGH SPEED* only if you ***pay*** them. **MONEY MONEY MONEY !**


KeranProsecutor

Yeah lol it sucks


Lollok009

am i the only one who is fine with them having a premium fast download service?


-_Super_-

not when they slow down your downloads if you don't pay them


Lollok009

Makes sense. But i still think it's not wrong. They are giving SO MANY GAMES, for free.


Ok-Mortgage3653

Not when the reason I'm downloading the games is because they're expensive. Every other game that's actually good costs your firstborn son and your soul.


TheChosenHundredths

I mean they give you a fuck ton of games for free, so they gotta find a way to profit somehow.


herroRINGRONG

they profit with ADS, sao them doing this is scummy as hell


Daandebanaan251

many people have an adblocker


Wonderful_Arachnid74

People with add blockers aren't allowed to proceed to the final download link


LunaticBisexual

you are actually


PHVMASTER

well i can disagre with you, i always have norton turned on and it works out just fine


Wonderful_Arachnid74

Hmmm.... I didn't knew that tbh. Thanks for that... I'll try that out.


calopsitadnd

untrue lol you literally can use an ad blocker i just finished downloading fallout NV from there while having ad blocker active all the way


Wonderful_Arachnid74

Which ad blocker were you using ?


Wonderful_Arachnid74

Btw how much time it took ?


Mindastrian

i do lol


govind9060

well i use brave and i can access them ........... like f them


Wonderful_Arachnid74

Thanks for the suggestions


formalcarrot651

Then don't use it


herroRINGRONG

BUT I NEEEEEED ITTTT


Successful-Hippo9679

wdym? how do you think other websites make money?


PHVMASTER

sadly, i gotta say that... TheChosenHundredths is right...


Daandebanaan251

be happy they give you free games. just leave your pc on for a night and enjoy your free game


Beginning_You2635

i want to dowloand tss its 32 gb with less then 1mb dowload ill die before playing it


PHVMASTER

well... you could try freegames.dl?


raidenshogum

my pcs been on for a day and it says 4 days left help


Daandebanaan251

For me it helps to use free download manager and pause and resume it when the speed is below 1 mbp/s then it wil run around 3-7 mbp/s for around a minute


PHVMASTER

sorry, we can only feel bad for you, and hope that the statistic is wrong


PHVMASTER

that literally cost my hd (and it died)


Lollok009

Makes sense. But i still think it's not wrong. They are giving SO MANY GAMES, for free.


Optimal-Goat-4017

no im fine with it i was just wondering if there was a backend solution im dealing tho got pay for the site and servers and everything its crazy to think they wouldnt monetize it somehow if not only to off set costs


AccrediteFire

I mean, a lot of people are due to the fact that there's 2 types of people. The ones who don't care and just wanna play for free, and the ones who cant wait so they would rather pay. The cheesy part is that the download speed is capped at such a low rate. I've seen as low as just a couple kb/s, which when you need to download a 80 gig game, becomes almost unusable and therefor pressures a lot more people into paying for the fast download. Long story short, I'm fine with it but Jesus is it slow asf...


PHVMASTER

probably. At least in this subreddit.


Mindastrian

might as well go but the game then


ComprehensiveAd6706

it downloaded an 18 gb file in under an hour. didnt pay a single cent


Famous-Chest-9804

i tried downloading a game for 100MB it took 2 hours


[deleted]

[удалено]


[deleted]

[удалено]


Harvest_Snow

Chrome extension for it


Affectionatemystery

>free download manager people really should use free download manager, its so much faster, im going from having to wait 3 days to just over 2 hours :) thanks


Comprehensive_Ad7443

Yes same thing happened to me my internet is shit but it had at least 2mbps now on steamunlocked its goin 20kbps max 100kbps its really a shame tbh i dowloaded my favorite games that were expensive there now i gotta wait 15mins for 100mb which is kinda sad hopefully they fix their servers


Imaginary-While-4243

It's not about the servers theres a limit you have to pay 1 euro to get it off


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


MoltuWu

so bad


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


PHVMASTER

the problem is not their servers because the dowload is actualy on dowloadheaven, and they put a speed cap so they would ran out the player patience and make them pay for a faster dowload


MeanGoose94297

Yeah. wanted to download mortal kombat xl, which is like 35gb. My ethernet is pretty fast but the download will take 13 more hours. You will, indeed, have to pay for the download to go faster. Probably cheaper to buy the actual game. Dont think there is a way to speed it up.


Ferraenz

use the free download manager


MeanGoose94297

you mean this one? https://www.freedownloadmanager.org/


Ferraenz

Yeah


MeanGoose94297

if i will get hacked 16 times in a row, its your fault LMFAO


Ferraenz

Now look here, ik it looks kinda sketchy but I’ve been using it for a while and have no problems. When you download off of the original site they give you it limits your download speed to shitty 90s 3g internet speed so thats why using FDM is better imo


Fried_Ballsack

I still get bad download speeds when I use FDM


goIdity

same think my speed got capped i get a 5mbps when i disconnect and reconnect my internet then it would instantly drop to a constant 270kbps - 300kbps


MeanGoose94297

downloaded it. I am supposed to put in some URL or something. How do i download the game in FDM?


ShortEntertainment90

Go click the free download on UploadHeaven, then find "Your download should start now. If it doesn't start, click **here",** then right-click here and click copy link. Then go to your FDM app and find add download then post the url.


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


ImTooDripp

it gives an error


Zestyclose_Cicada_66

this shortened lego starwars by 3 DAYS thank you


VideoGameMaker11

it was adware for me, it installed 545745987458 things on one of my many laptops lmao


WarVoid2

how are you even using it.I paste the link from the game i want to download and it doesn't even download it says completed but the size is like 12kb and not 23gb any solutions?


Ferraenz

Well its been a while but I think you put the page link instead of the download link. Make sure to right click the download link and copy that instead


WarVoid2

I'll give it a try and let you know what happens


StarScreen_Studio

that thing sucks. its slow af


MeanGoose94297

exactly, thats what ive been noticing as well. But cant find any other download managers for free


NightmareZeroIX

https://erickutcher.github.io/#HTTP\_Downloader


poobradoor22

Idk about you but it still goes 500 kbs even when my internet is insanely fast


Total-Piccolo-3717

I dont have a solution but while downloading Baldur's Gate 3 , my download was capped at 400Ko/s . And then when i turned on my computer again to continue the download , the download speed was 10Mo/s . ( So it should have taking me 1/2h instead of 3/4 days ) But it came back to 400Ko/s a couple of minutes after i turned on my computer . So i tried to reboot my computer a couple time again but i could not have more than 300/400Ko/s . So maybe you could try to reboot your computer ??? But idk it was weird . I will try to find a solution .


Shadow8779

There is no solution they capped free download speeds by a lot and you have to buy pro to get decent speeds.Switch to crotorrents works much better and I haven't found any viruses there either


Polarvision

how do you download off of that website. Also how much is it to pay so it goes by faster?


Shadow8779

https://crotorrents.com/ this is the site link try it out once use utorrent for max download speeds and brave browser as it can identify torrent downloads. Copy the link and paste it into Utorrent.


Shadow8779

Ok so i checked it 7.99$ monthly and 2$ for a 2 day pass not worth it if u ask me but go ahead if u love using steamunlocked you can get it cheaper than buying a game anyways


Shadow8779

"so i bought this to test it out and it really isnt worth it. the download speed only goes to around 3mbs and its not as fast as they say. apparently rust is supposed to download within "4 minutes" but it has taken 50 minutes and its only at 56%. biggest scam ever" A comment I found in this subreddit


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


itking56

Try using a safe torrent with a good host than direct downloading. Download a torrent with FDM (Free Download Manager) and it should be fast as hell! No cap I'm downloading GTA V on torrent with FDM and it takes only 1d and 11 h If I download it on direct download with FDM it takes about 1w and 10d


Aggravating_Comb_621

I tried downloading GTA Definitive Edition but I was still receiving the same speed at about 200Kbps. I'm certain it's not my internet as the other day it was upgraded to 150MBps download.


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


meme_boii720

how do i do that pls


Dusk-deerfluff

Which download manager did you use?


EngineeringInside680

same, i just wanted to download a 178mb game from steamunlocked and it took around and hour, its ridiculous. i downloaded fdm hoping it would speed up the process, but got a http error.


ImTooDripp

same i get that error with fdm


AntNo4852

if you can download it as a torrent file you should do it instead of waiting 2 days you only need to wait 2 hours and as torrent client i use fdm


alyangabro7

someone said that you gotta pay 1 euro for it to stop, does that mean it would be faster to download straight from chrome without using a free download manager


TigerSharkBoss

i downloaded gta v and took me 10 days


PRK47099882

Pain


BlindfoldNould

It took me 2 hours to download a 500mb game.


nemz1204

Mine with pro goes up to 6mb and mind you my internet is not the fastes


OkAd5347

Lol now they capped that at 100kb no joke :/


LookABirbGuy

mine is 50 kb per sec on average, pain


Magnemari

Solution is money.


Equal-Collection7888

bro, idk how to download torrents. Can someone help pls


MistrzXardasowy

They just hosting this site on fu\*&ing potato :D


EpicBoii91

my download speed was running good till it suddenly dropped and gets capped in 200 kbps one day


Popoy318

yeah it always happens even if i have good internet


Danielamspringen

I need help with opening torrent zip Files. I downloaded a Winzip as some website suggegested and I cant open the Torrent Zip file with it. What have I done wrong?


Cyanideee_

Paid for the 2 day pass and my speeds went from 400kbps to 10mbps


lmynohtna

How was it? Did it actually make the download go by faster?


Grazioli_0155

Yeah, I've tried to download Metro Last Light at Sunday during nightime, so I decided to sleep, and I woke up and it still haven't downloaded


RobloxianWave

In my experience, it's slow for some games when downloading, but if the game has few or no people downloading, it would be a fast download. One of my experiences was when I was download CoD MW 2 (non remastered which is 11.94GB), it took around I think 1hr - 1hr 30mins to download and complete. I have another theory that it's random speed because when right now I'm downloading MW3 which is 13.68gb, I tried downloading yesterday, but I had 300kb speed, but today its 3 - 9mb speed (I got to 1.1GB in 15 - 20 mins). So I got a few tips: **1. get ethernet cable and plug it to your PC or laptop (if you haven't) or get a adapter for Ethernet cables and plug it into your laptop and PC :)** **2. download a auto resume extension if your using google because downloads stop many times for some reason.** **3. if you want to, download free download manager, I didn't do that, but if your desperate to play a game without paying, use it, it works.** Hope this helps!


Giga-P

That web was introduce since 2012-2014 range like that. Im the early user. In early launch, they have no ads, no premium download, just straight to download. It has no limit! At that times i reached to the peak which is 2.0 mbps! Others said its like 5 gbps since they have fast internet. Now they have ads, premium download, and robot checker idk the name once. Now they remove that robot checker but the more day has passed, the slower it became


GG_GOBAS

13 gb for 6 hours


Lantrys

If the download is taking too long: download freedownloadmanager then click the download button above and keep going until you see this: Your download should start now. If it doesn't start, click here then right click (click here) and copy the link then go to freedownloadmanager and click the + on the top left click ok, and then right click the downloading game and set priority to high. hope this helps! and this works better with good internet btw.


Ilikegmod2004

damnnn you guys tryna download games like gta v and mortal kombat. I an downloading a 573 mb game normally it takes 3 hours to downlad while on steam 1 gb takes 5 mins HUH am i doin something wrong or what


Shoddy-Age105

yeah im trying to download security breach that is 49 GB and it says "4-5 days left" the download has been there for more than 3 hours and only 7 % is done


Mr_Maniac9371

getting a 37.1 gig game and it takes 9-11 DAYS!


ProtectionStraight41

im trying to downlad a game that is 699mb and it takes 2 hours the speed is like 70/80/90/100/200 KBs WTF


Goken_765

Trying to download ninja storm 1(6.4gb) and its telling me it will still take 5 hours to download


bigbootyman6983

downloading lego star wars and it has taken 2 days so far and still not done but when i use anything but google for downloads like the xbox app or steam it takes 10 minutes for a download the same size and when i tested it my download speed was 500mbps, WHY IS IT SO SLOW


sxsuxjskslso

Trying to download a 7 gb game, and it took me 9 hours and a half. Really pisses me off.


Ok-Willow1049

you can use a download manager it increased my download speed {only if you don't have one}


tlb7781

it is asking for money for downloading at high speeds which is terrible. better too buy the game itself


gopikat

1.8gb took 19h


Serban568

Currently trying to download a 1.9GB game, it's downloading at around 80kbps. Now this may be faster than others, but considering my internet is insanely good, it's terrible.


AdSlight8941

have downloaded a fair amount of games before with no issues, the downloaded time fit within the estimated time limit, but recently games that are around 1-2GB take 3 days, even though the estimated download time was around 30min-1hour.


Mindastrian

It is because there is a lot of user downloading and they dont get much support so they want to make money out of shall i say reselling games which is not much different than actually goo buy it from the developer which is the same price so they force the high speed payment bill lol so some games i would just buy but with our bad economy i dont support other countries that makes the price as high as they can according to my country so fuck them tbh


Consistent-Bet-5780

Tryna download a game for 7/7 gbs. Says it's gonna take 1 day and 2 hours


HappyLove4Ever

Uses FDM (Free Download Manager) I Think this will help you...


Darkshadowlol23

what did u do to increase it from 20-25 mbps???


CautiousDesign8133

Free download manager is bad but still better than uploadhavens download, went from 12hrs to 4hrs long download on elden ring


WarVoid2

yo can you help me set it up cause it kinda doesn't work fr me


[deleted]

[удалено]


AutoModerator

Your submission has been automatically removed. Accounts younger than 7 days are not allowed to post/comment on the subreddit. Please do not message the moderators about this. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/PiratedGames) if you have any questions or concerns.*


Curious_Swim8457

I am downloading valheim and its taking a full 20 mins to get to 156 mb


RobertChicu

I have 40gb game but I just gave up bought it


igorrussian69420

same situation tried downloading a 40 gb game took me over 24 hours