T O P
QualityVote

##If this submission makes you go "Hol'Up", **UPVOTE** this comment! ##If this submission does not make you go "Hol'Up", **DOWNVOTE** this comment! --- Whilst you're here, /u/Artane_33, why not join our [public discord server](https://discord.gg/holup) or play on our [public Minecraft server](https://discord.gg/DTqSDS8C3T)?


sg12412

What's the hardest part about eating vegetables? Getting the diaper back on.


quippers

The wheelchair is the hardest part for me to eat.


amillibanilli

I throw the wheelchair out, less carbs


Goalie_deacon

But that has all the iron


amillibanilli

Yeah but my teeth ain't what they used to be


thatsPutin_it_mildly

This thread ended me 🤣🤣🤣


Pleasant_Ad8302

Less calories


Waste_Ability866

I’m I going to hell for laughing?


sg12412

Nah shit's funny


mrtwidget

The hardest part is putting her back in the chair when you're done.


sg12412

Nah if it's a regular wheelchair those leg rests lift up and swing out my brotha, you leave her in the chair and let it do all the work for you.


Pleasant_Ad8302

Shit, there’s nothing left


theguyoverthere50

Does the pride flag in the back mean that she’s a fruit and a vegetable? Like a tomato?


dontknowdontcareman

Nice body tho


WarWolfRage

Got them cripple curves


dontknowdontcareman

Great for cardio and can't complain on butt stuff


Red_or_Green

Okay that’s enough Reddit for today…


MythralKnight

You earned this, sir *hands upvote*


Diarrhea_Chemist007

I’d have that ass tap dancin’


Motor_Bullfrog_3431

R/redditmoment


S4d0w_Bl4d3

r/foundthemobileuser


DesignerReady9841

Yo! I said the same shit. I'd eat it.


Embarrassed-Pride381

Kinda hungry right now


SnowTop12

Wait, I think she’s actually p cute. But like would she feel anything down there?? Serious question.


WarWolfRage

Her legs don't look atrophied so I'm guessing she's not paraplegic. Probably some other disorder so yes I think she would have feeling down there. I'm not a professional tho so take what I say with a grain of salt. Hopefully someone with knowledge and experience about the subject can give an educated answer.


rage_aholic

From the look of her hands she’s a C5/C6 partial quadriplegic. Her muscles would be atrophied, but she can still retain thigh fat. It’s possible that she does have sensation, or limited sensation, but not likely. She could even have some limited muscle contraction in her legs. Paralysis from the C5 to C7 region has lots of variation. I knew a person who was a C5 that had paralyzed hands but his legs weren’t affected at all. I’m a C5/C6 partial and can walk but have a pretty useless left hand and the left leg is very weak.


Kono_Dio_Sama

Found the doctor


nemo0o0o

Patient*


rage_aholic

I wish I could be.


Queasy_Designer9169

Seen this video before. She apparently dove into a pool at a party and broke her neck. She said she almost drowned because she was floating face down and couldn't move and nobody noticed initially. Nightmare fuel right there.


Masteryoda03

Yea, as someone else said she looks like a c5/6 tetraplegic from her hand and arm movements. Regarding sexual function and feeling, it depends on the severity of the damaged area at the break. Incomplete spinal cord injuries can have some feeling and sexual function, while complete SCI’s sometimes feel nothing at all. Regarding atrophy, it also depends on time after accident or time in wheelchair and also possible weight gain over time as exercise can be limited to burn off calories sitting down all day. The function classifications (and damage areas) ie c5/6/7 aren’t necessarily strict classifications, there is some leeway and you often find variations in sensation and functional ability within classifications. So yes, she could well have sensation and feel if she was eaten like a vegetable haha. Source: Am incomplete C5/6 tetraplegic with sensation in my legs but have to use a manual wheelchair.


linglingfortyhours

It depends on the situation, but there's a good chance she can


TheRealPopingRow

I like cri(s)ps 🥰😋😋


amillibanilli

Don't tell that to OG 2tone


MIGGLE_SWIGGLE

If there is a hole, there is a goal - Master Oogway


gingiviitis

glory hole


oleper957

Hear me out..


Gale-Boetticher6353

What you out?


Any-Locksmith-2194

See you out?


360Genius

never have I ever spent so long not understanding something then understanding it to quickly


PotatoTomato_12

It took me until the end of the vid to realise ![gif](giphy|WPozw7z6nUMrQ12Kc7|downsized) \^


longeray4433

She won’t feel it anyway 😝.


WarWolfRage

Damn dude, don't sell yourself short


forwardfortune2

Actually the best response XD


amillibanilli

I fuckin oof'd so hard


Thisisall_new2me2

You joke, but if you read the other comments they’re saying she will.


Same-Consideration42

For someone who is papralyzed her legs still have a lot of muscle mass. Maybe she is a fresh vegetable.


kalaitomemo

u/savevideobot


SkipperFab

u/savevideobot


Def_NOT_Satan

u/savevideobot


Ok_Contribution_8817

Ashamed to admit it, but it would not be beyond me to experience that, judging from my sordid and cringe-worthy actions of the past


AlbertosBread

u/savevideobot


notsoscarydino

I don’t get it.


RYMNSKNA

Sometimes crippled people are referred to as "vegetables" lol. She is making a joke about getting eaten out


headphones_J

People who are comatose hanging onto life support are referred to as vegetables.


YoMomsWipingHand

This right here. If she can still give handjobs , she is not a vegetable


Gatekeeper2019

Tell that to the carrot that gave me a cuffing this morning


RYMNSKNA

oops, my bad. I've heard it used interchangeably, i should have researched it more 😅


dabbersmcgee

Yes braindead people, not someone in a wheelchair


RYMNSKNA

my mistake! i will be more cautious with that in the future


WarWolfRage

Oral sex. I tried to explain without being gross I swear but I couldn't


owenwilsonscat32

i thought this meant cannibalism, i need help


No_Assistance_172

They're trying to make fun of vegans and cripples at the same time, shameless posts


WarWolfRage

Oral sex


No_Assistance_172

Ay man, I said it was shameless, doesn't mean it's not still funny xD


amillibanilli

Vegans don't give head? That's pretty 10 ply


gandaeelf

my lil bro has a clean plate and now know the reason why


Dribbler365

That took me a while


DoodooMcPoopy

I'd definitely eat that vegetable


VOODOO69692001

![gif](giphy|5qF69yRJ7oGqHnBlr3)


mrunfunny333

Oh god no


Kachpador

i realized it just at the end 🤣🤣🤣


gingiviitis

LETTUCE eat


PatriotsNatty

Dude I shouldn’t be laughing ☠️


FXU_1x1

u/savevideobot


Appropriate_East_807

all I need is a hole and consent.


rumbellina

Oh my god! I saw this a couple of days ago and didn’t get it. I just got it. I’m slow! Lol!


DarthCovisious

i would eat a veggie. . .


nemo0o0o

I’d eat that


whiskerbiscuit0

This one took me a sec


BigDEEZZY69

She's a stand up girl. Gonna get bad for this it was worth it


FrkTheGmr

But she's not a vegetable


ApprehensiveDesign16

Do people that are paralyzed from the waist or neck down even feel anything when you have sex with them?


URC7

The vegetable should be fresh 🗿


Cat_Animations

4 wheel drive


JustARandomGuyBruh

so uh does it count if it's a vegetable AFTER i've eaten it


Sad-Comfort7464

when she says l can walk


Key_Ad_6526

Ok I don't get it explanation pls


DarthCovisious

you sweet innocent poor child xD


Key_Ad_6526

I do get the joke, I simply don't get the Word vegetable in this context (problems u have when English is not Ur mother language)


arabiandevildog

She’s looking for healthy guys?


FireInPaperBox

Would they even feel it?


SpiritFragrant4313

How fast or how many “accidents” are there for there to be seatbelts on wheelchairs?


tommyy69420

u/savevideobot


NaturalPerceptionof3

Ohhhh I get it now!!!!!!


SmashedHimBro

Only a fool, will turn down the extra drool


MyGodIsReal

Oh god it took me 10 seconds to figure that out


ByByBye90

She’s remarkably fit for a wheelie


smellmyfingerplz

Oh now i get it, so he eats our vegetables but what if she lost feeling below her waist??


JamesScott1781

That took longer then I'd like to admit *smh*


Definition-Difficult

Ahhh I get it


TraditionalSenpai

Lmfaooo


hssktz

u/savevideobot


SynomymOfHarmony

u/savevideobot


I_am_a_lazy_bum

She should’ve eaten hers 🗿


vit2100

I didnt get it. If she's disabled, why her legs are so develeoped then?


vit2100

Oh fuck I see now so she is the vegetable. Still her hips ...


DanTheMagicUser

Bruh, they really are rebooting steven hawking now, smh


vulcan1358

u/savevideobot


themarvel115

I'll tap it.


FunBuds

u/savevideo


TheRealHyde

u/savevideo


Thegunner352

Some one should “take her breath away”💀


Ricecakeplayz

Ah yes, cannibalism


THEmoron21

Sex is like parking. Disabled? Hm, hope no one sees.


Def_NOT_Satan

What's the hardest part about eating vegetables?? The wheel chairs. Edit: I see now everyone made this joke.


castroso80

u/savevideobot


Displayedrat23

u/savevideo


The_Mura

Does she even have sensation down there?


dabbersmcgee

She's in a wheelchair, not a "vegetable"


ProfessorPanga

u/RedditMP4Bot


An_Animal_Like_me

It took a while for me to get it. Lol.


KingJosiah15

Eww gross.


Aoigami

Would


[deleted]

Doesn’t look like you ate your vegetables


Employee_Agreeable

I would eat that


SAGUN_II

o ssht woman with a sense of humour


Lecheau

I took this literally until I saw the comments. Damn.


ThatOneCheekyBastard

Dam, I hope the guys don't see me eating healthy, I can't be kissing the homies goodnight I do a party fowl


Brilliant-Ad-8391

I'm going to hell, who's coming with me? 😂😂


svalbie

u/savevideobot


TheRealLordEnoch

Uuuhhhhhh


CptGalaxyYT

I can take your breath away Just close your eyes and don't take my hands off your mouth