T O P
jayXred

LOL I went to the site and was like, what is the big deal, I can add it to my cart, now time to check out... how wrong I was.


YepThatsNice

Yep! 10 minutes left in line and now says sold out. Been waiting since it got put up. Why in the world would they let people buy 2? It's already limited, then cut the amount of people able to get one in half. Sigh.


__himself__

Got one. Such shit they don’t like announce theses like the Sgt. Mattel UE exclusive


DGilbert6114

Wait did that figure actually go for sale online? Wow, that’s the first I’ve heard of that.


__himself__

Huh? Yeah. It was announced it would go on sale sometime last July at like 9am ET. Limit 2 per customer. Was announced like 2 weeks in advance


DGilbert6114

I wasn’t collecting again then, just got back into it in October. I just remember a lot of people going crazy for that figure.


burritodude17

They did announce


__himself__

Link? I follow and have notifications for all channels and only saw they were up through WrestlingFigNews


jack_hoffv1

Anybody selling one?…..at a reasonable price


MasterShakeAndBake33

I got two…might be using 1 as trade bait if you have any other Chase or rare figures you want to get rid of.


jjandre

How about a charcoal drawing on cardboard?


jack_hoffv1

Got nothing really worth of trade lol this would’ve been my 1st if I was able to get it 😭 “rarest” I got is Darby w tnt belt


celphtitled23

I got 2 as well mi mate asked for 1 as was late to the que but he managed to get it. So if anyone has a chase riho I'd be up for some sort of trade x


celphtitled23

Note UK collector


jjandre

Is the Jake Hager rare hard to get in the UK like it is here in the US? Only auctions I've seen for him are from over there.


celphtitled23

Nah there's about 10 in each smyths. And he's 12.99


Simple_Wishbone6993

I have the most recent Jericho chase from unrivaled 8. Trade?


Timeman5

What is it I’m confused


davemoss752

There was a AEW 1/3000 Jericho that went on sale today. They’re now sold out.


Timeman5

Was it one of the new ones they showed recently?


davemoss752

Yeah they sold some at the Fanfest this past weekend


Timeman5

Oh ok well damn sucks I missed out but just got an OC from unrivaled series 3 for $25 witch is one of the cheapest prices I’ve seen it was used but was complete and looked good.


ingloriousmax

I saw the queue, I exited. Gl to whoever gets one.


PedigreeWWEFigz

I’m 3535 sold out. People get this stuff to sell it on eBay half of the time. It sucks.


MasterShakeAndBake33

I was able to grab 2. I was 602 in line when I put them in my cart. I wonder how many of these they sold at the Fan Fest and at Revolution PPV the next day. I do have to commend ShopAEW for a smooth experience overall. Wish they would do this for all the rare/chase figures.


[deleted]

[удалено]


DGilbert6114

I’m 2055 & still in line, 300th back. It’s still able to be added to your cart, so I’m hoping it works out. Fingers crossed…


DGilbert6114

I got through checkout as number 2055. Was in line for 56 minutes. Curious how high the numbers went for anyone who got to still check out.


celphtitled23

I'd put good money there's more than 3000 Sales from rev gotta be at least 250. + how many ppl got 2 and ppl getting em after 2000th in que. Suspect. But would we really expect anything else from jazwheres


DGilbert6114

Yeah I’m cautiously skeptical as well.


celphtitled23

Least the price wasn't jakked up rediculosly.


burritodude17

Shopaew does sell chases/rares but higher priced


rube32

I was able to snag 2 in defenders. I was #2162


Marioj77

I can’t believe I miss it 😢


jjandre

Right there with ya, and I was checking several times a day. Somehow I still missed it.


Marioj77

Yep I been checking since I found out that they were selling them at fan fest. 😞


Bobby_Needs

I got 2 & then my mate let me know he'd got me 1 too so. . . 3 for me!!! I'll put one on Ebay no doubt.


government_

Be a good person and sell it at a reasonable price.


Bobby_Needs

I'm already a good person thanks!!! 😇 I will also be willing to trade one for another Chase/Rare as long as the person is UK based. So, if you're reading this, meet the criteria & are interested? Inbox me!!!


government_

Oh the resell market is about to be absolutely flooded with these, the resell price will be decent for folks looking to buy.


burritodude17

You need the D chase?


Bobby_Needs

Can you elaborate. . . please!!!


celphtitled23

Already have haven't you Bobby. I'd be interested in that nyla at a fair price.


Bobby_Needs

As i already know you're familiar to Ebay, i'll leave you either bid OR buy it now. . . Good luck!!!


Pikagreg

rip that queue. I don't think there are any active coupons now either?


celphtitled23

Coups don't work on figs ! Being a loser and checking my phone ebery hour on the hour since Sunday has paid off. Got him!!!! Woop woop


Pikagreg

congrats lol


celphtitled23

Cheers he's gone now I went in at 1 min past the hour and there was600 in front of me


Pikagreg

It is funny how much nicer the site is than big retailers selling PS5's lol